Hála a jó égnek, amit akkor álmodtam, amikor kiváltam az alkalmazotti létből és megalapítottam a vállalatomat egyre inkább megvalósulni látszik. Eltökélt szándékom volt ugyanis, hogy öt év alatt egy bizonyos szintre fejlesztem a céget, ahol jó alkalmazottnak is lenni, és a vezetői kiegyensúlyozott és boldog munkát tud végezni, korrekt fizetéssel. Nem beszélve az ügyfélkiszolgálásról. Nekem eltökélt szándékom volt már a legelején, hogy olyan szolgáltatást tudjak nyújtani, amivel minden ügyfél elégedett. Ez volt a kiemelt mozgatórugója annak is, hogy egyáltalán megalapítottam a céget. Rengeteg olyan szolgáltatót láttam ugyanis a piacon – és az a cég is ilyen volt, ahol én dolgoztam – akik nem igazán azt nézték, hogy minőségi szolgáltatást és valódi eredményt kapjon a vevő, hanem hogy a pénztárcájából minél több pénz ki legyen húzva, és viszonylagos szolgáltatást azért kapjon, mert a rossz hírnév senkinek sem tesz jót. Én ezzel nem tudtam azonosulni és pont ennek kapcsán alapítottam meg a saját cégemet.
Hála a jó égnek, most már így három év után ott tartok, hogy be tudok vezetni egy céges flottát a munkatársak körében, hogy ne a saját telefonjukat és számlájukat kelljen az ügyfélkapcsolatok fejlesztésére használniuk. Még akkor is, ha eddig is igyekeztem rendezni minden olyan számlát ami a céges tevékenységhez volt kapcsolható. Tehát most vettem tizenöt új xiaomi készüléket, és hozzá tartozó flottás előfizetést. És nagy szerencsémre rátaláltam egy szuper xiaomi szervíz szolgáltatásra is, egy nagyon kedves és lelkes csapat keretein belül, akik biztos vagyok benne hogy nagyon gyors és szakszerű segítséget fognak nyújtani, ha bármi baleset vagy sérülés történne a telefonokkal. Remélem, hogy jó ideig nem lesz ilyen, a kollégák mindig is nagyon figyelmesek voltak és vigyáznak minden eszközre, de ha bármi probléma történne, van egy megbízható cég aki segít, így még biztonságban is érzem magam – a cégemet.